Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. koordynacji i rozliczania projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. koordynacji i rozliczania projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Oferta Nr: PCPR.1101.1.2024 z dnia 14 marca 2024r.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację projektów od strony administracyjno-finansowej, rozliczanie i monitoring ich realizacji zgodnie z umową o dofinansowanie, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania planów rzeczowo-finansowych i harmonogramów.
1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie:
- konieczne: wyższe;
- preferowane: wyższe; specjalność: zarządzanie projektami.
- doświadczenie (staż pracy):
- konieczne: wyższe - 3 lata i 3 lata pracy administracyjnej w jednostkach samorządowych;
- preferowane: doświadczenie związane z koordynowaniem minimum dwóch projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- umiejętności zawodowe:
- konieczne: znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (szczególnie prawa zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFS+ w regionalnych programach na lata 2021-2027, znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów tzw. „miękkich”, doświadczenie
w formułowaniu budżetu projektu, nadzorowaniu realizacji budżetu i harmonogramu projektu, odpowiedzialność i samodzielność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność logicznego myślenia, praktyczna znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Excela; - preferowane: znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, praktyczna znajomość obsługi aplikacji i generatorów związanych z realizacją projektów z EFS, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
- inne wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2.WYMAGANIA DODATKOWE:
- wiedza z zakresu podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, kodeksem postepowania administracyjnego;
- umiejętności interpretacji i stosowania przepisów prawa;
- umiejętność redagowania pism urzędowych, oraz redagowania wewnętrznych aktów prawnych,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista,
- dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, lojalność, dyskrecja;
- odporność na sytuacje stresowe;
- dbanie o pozytywny wizerunek Jednostki.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
- koordynowanie wszystkich działań w projektach zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie oraz wnioskami o dofinansowanie;
- zapewnienie zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi instytucji finansującej w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych;
- potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym;
- przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektu;
- przygotowywanie szacowania wartości poszczególnych pozycji we wnioskach o dofinansowanie oraz przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postępowań o zamówienia publiczne;
- monitorowanie realizacji wskaźników oraz ewaluacja projektów;
- prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektu;
- udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty;
- udział w obiegu dokumentów projektowych;
- gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanego projektu na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych, w tym działania promocyjne projektów;
- wspieranie Dyrektora w realizacji zadań, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych;
- współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucją finansującą realizowane projekty;
- współpraca z innymi Zespołami PCPR w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonego projektu, w tym z Zespołem Finansowo-Księgowym przy przygotowaniu sprawozdań finansowych (rozliczenie projektu);
- bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektu oraz przekazywanie istotnych informacji na ten temat Dyrektorowi odpowiedzialnemu za ich wdrażanie;
- przygotowywanie danych i analiza porównawcza dotycząca wybranych aspektów realizowanego projektu, na potrzeby wewnętrzne Instytucji oraz w odpowiedzi na zapytania Instytucji zewnętrznych, w tym kontrolujących projekty;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora bądź przez bezpośredniego przełożonego.
4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU OBJĘTYM NABOREM:
Miejsce pracy:
Praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26. Budynek Urzędu wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy:
- stanowisko dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych;
- zatrudnienie na umowę o pracę na 1/2 etatu z przewagą wysiłku umysłowego;
- praca w systemie jednozmianowym;
- przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2024 rok.
5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis);
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy;
- referencje z ostatniego miejsca pracy;
- dokumentacja potwierdzająca koordynację minimum dwóch projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie;
- osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- oświadczenie o zapoznaniu się z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie naboru.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Inspektor ds. koordynacji i rozliczania projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”, w terminie do dnia 25 marca 2024r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.
8. DODATKOWE INFORMACJE:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap: kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2, i 6. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap: kwalifikacja merytoryczna – obejmująca test i rozmowę kwalifikacyjną. – test składający się z 10 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530),
- ustawę z dnia 5 czerwca 1989r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 107),
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 775 ze zm.).
- ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz.U. z 2023 poz. 1270 ze zm.),
- ustawa o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. z 2023 poz. 120 ze zm.),
- ustawa o zamówieniach publicznych z dnia 11 września 2019r. (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.),
Test odbędzie się w dniu 27.03.2024r. w siedzibie PCPR przy ul. Sienkiewicza 26 o godz. 10:00. Z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu, przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną w dniu 27.03.2024r. o godz. 14:00 w siedzibie PCPR w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit. A) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz.530)”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów bez własnoręcznego podpisu nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Złożonych i nie wykorzystanych dokumentów w procesie rekrutacji PCPR Kępno nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
/-/ Zuzanna Puchalska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE NABORU
W związku z art. 13 ust. 1 i 2 RODO1, informuję:
- Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, reprezentowane przez Dyrektora. Kontakt do Administratora: tel. 62 79 122 90; e-mail: . - Inspektor Ochrony Danych Osobowych – informacje pod linkiem https://pcpr.kepno.pl/o-nas/ochrona-danych-osobowych.
- Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 par. 1-2 Kodeksu Pracy w celu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa o archiwizacji.
- Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej.
- Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
- Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej np. w związku z prowadzonym postępowaniem.
- Przysługuje Pani/ Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam moją zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……………., udzieloną w dniu ……… w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Podpis osoby, której dane dotyczą.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zgodności z art. 77 RODO, (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl
_______________
1 RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r.)
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Ogłoszenia | ||||
2024-03-14 |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 66
|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf 173.16KB | zobacz |