BIP
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Grafika BIP
Strona główna/Menu Przedmiotowe/Nabór pracowników/Ogłoszenia o naborze/Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko (..)

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. koordynacji i rozliczania projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie

Ogłoszenia o naborze 14 Marca 2024

Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor ds. koordynacji i rozliczania projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie

Oferta Nr:  PCPR.1101.1.2024 z dnia 14 marca 2024r.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację projektów od strony administracyjno-finansowej, rozliczanie i monitoring ich realizacji zgodnie z umową o dofinansowanie, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania planów rzeczowo-finansowych i harmonogramów.

 1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie:
  1. konieczne: wyższe;
  2. preferowane: wyższe; specjalność: zarządzanie projektami.
  • doświadczenie (staż pracy):
  1. konieczne: wyższe - 3 lata i 3 lata pracy administracyjnej w jednostkach samorządowych;
  2. preferowane: doświadczenie związane z koordynowaniem minimum dwóch projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • umiejętności zawodowe:
  1. konieczne: znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (szczególnie prawa zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wytycznych
    w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFS+ w regionalnych programach na lata 2021-2027, znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów tzw. „miękkich”, doświadczenie
    w formułowaniu budżetu projektu, nadzorowaniu realizacji budżetu i harmonogramu projektu, odpowiedzialność i samodzielność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność logicznego myślenia, praktyczna znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Excela;
  2. preferowane: znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, praktyczna znajomość obsługi aplikacji i generatorów związanych z realizacją projektów z EFS, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
  • inne wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 2.WYMAGANIA DODATKOWE:

  • wiedza z zakresu podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, kodeksem postepowania administracyjnego;
  • umiejętności interpretacji i stosowania przepisów prawa;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych, oraz redagowania wewnętrznych aktów prawnych,
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista,
  • dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, lojalność, dyskrecja;
  • odporność na sytuacje stresowe;
  • dbanie o pozytywny wizerunek Jednostki.

 3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:

  • koordynowanie wszystkich działań w projektach zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie oraz wnioskami o dofinansowanie;
  • zapewnienie zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi instytucji finansującej w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych;
  • potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym;
  • przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektu;
  • przygotowywanie szacowania wartości poszczególnych pozycji we wnioskach o dofinansowanie oraz przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postępowań o zamówienia publiczne;
  • monitorowanie realizacji wskaźników oraz ewaluacja projektów;
  • prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektu;
  • udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty;
  • udział w obiegu dokumentów projektowych;
  • gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanego projektu na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych, w tym działania promocyjne projektów;
  • wspieranie Dyrektora w realizacji zadań, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych;
  • współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucją finansującą realizowane projekty;
  • współpraca z innymi Zespołami PCPR w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonego projektu, w tym z Zespołem Finansowo-Księgowym przy przygotowaniu sprawozdań finansowych (rozliczenie projektu);
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektu oraz przekazywanie istotnych informacji na ten temat Dyrektorowi odpowiedzialnemu za ich wdrażanie;
  • przygotowywanie danych i analiza porównawcza dotycząca wybranych aspektów realizowanego projektu, na potrzeby wewnętrzne Instytucji oraz w odpowiedzi na zapytania Instytucji zewnętrznych, w tym kontrolujących projekty;
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora bądź przez bezpośredniego przełożonego.

 4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU OBJĘTYM NABOREM:

Miejsce pracy:

Praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26. Budynek Urzędu wyposażony w podjazd i windę.

Stanowisko pracy:

  • stanowisko dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych;
  • zatrudnienie na umowę o pracę na 1/2 etatu z przewagą wysiłku umysłowego;
  • praca w systemie jednozmianowym;
  • przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2024 rok.

 5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:
  • list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  • CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis);
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kserokopie świadectw pracy;
  • referencje z ostatniego miejsca pracy;
  • dokumentacja potwierdzająca koordynację minimum dwóch projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie;
  • osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie naboru.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.

 7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Inspektor ds. koordynacji i rozliczania projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Kępnie”, w terminie do dnia 25 marca 2024r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.

 8. DODATKOWE INFORMACJE:

Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:

I etap: kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2, i 6. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.

II etap: kwalifikacja merytoryczna – obejmująca test i rozmowę kwalifikacyjną. test składający się z 10 pytań. Zakres testu obejmował będzie:

  • ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530),
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1989r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 107),
  • ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 775 ze zm.).
  • ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz.U. z 2023 poz. 1270 ze zm.),
  • ustawa o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. z 2023 poz. 120 ze zm.),
  • ustawa o zamówieniach publicznych z dnia 11 września 2019r. (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.),

 Test odbędzie się w dniu 27.03.2024r. w siedzibie PCPR przy ul. Sienkiewicza 26 o godz. 10:00. Z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu, przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna  z Komisją Rekrutacyjną w dniu 27.03.2024r. o godz. 14:00 w siedzibie PCPR w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit. A) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz.530)”.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów bez własnoręcznego podpisu nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Złożonych i nie wykorzystanych dokumentów w procesie rekrutacji PCPR Kępno nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.

 /-/  Zuzanna Puchalska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie

 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE NABORU

W związku z art. 13 ust. 1 i 2 RODO1, informuję:

  1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, reprezentowane przez Dyrektora.  Kontakt do Administratora: tel. 62 79 122 90; e-mail: .
  2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych – informacje pod linkiem https://pcpr.kepno.pl/o-nas/ochrona-danych-osobowych.
  3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 par. 1-2 Kodeksu Pracy w celu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy.
  4. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa o archiwizacji. 
  6. Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej.
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
  8. Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej np. w związku z prowadzonym postępowaniem.
  9. Przysługuje Pani/ Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
  10. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam moją zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……………., udzieloną w dniu ……… w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Podpis osoby, której dane dotyczą.
  11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
  12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  13. Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  14. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zgodności z art. 77 RODO, (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl

 _______________

1   RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r.)

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Ogłoszenia
pdf 2024-03-14 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 66
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf 173.16KB zobacz
Rejestr zmian wiadomości
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry