Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Informatyk w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Informatyk
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Oferta Nr: PCPR.1101.2.2024 z dnia 17 grudnia 2024r.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę informatyczną oraz pełniła funkcję Administratora Systemu Informatycznego.
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie:
- konieczne: średnie lub wyższe o kierunku informatycznym;
- doświadczenie (staż pracy):
- konieczne: wykształcenie średnie - 3 lata pracy;
- preferowane: doświadczenie związane z pracą na stanowisku Informatyka lub pokrewnym, bądź obsługą informatyczną urzędu, przedsiębiorstwa;
- umiejętności zawodowe:
- konieczne: znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i pracą serwerów oraz ich monitoringiem, instalowaniem, konfigurowaniem i serwisowaniem stacji roboczych pracujących w sieci pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Windows, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, samodzielność, umiejętności analityczne, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów technicznych,
- preferowane: wysokie umiejętności praktyczne w zakresie administracji sieciami komputerowymi, bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących administrowaniem sieciami komputerowymi, wysokie umiejętności praktyczne w instalacji i konfiguracji stacji roboczych dla systemów operacyjnych z rodziny Windows, wiedza z zakresu cyberbezpieczeństwa, znajomość programów: PROTON, Comarch ERP Optima, EKSMON, FOKA, SOW.
- inne wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- znajomość przepisów prawa: wiedza z zakresu podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, kodeksem postepowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Prawo zamówień publicznych,
- komunikatywność, kreatywność i umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista,
- dokładność i skrupulatność, rzetelność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, lojalność, dyskrecja, odporność na sytuacje stresowe,
- dbanie o pozytywny wizerunek Jednostki,
- mile widziane posiadanie certyfikatów i zaświadczeń o odbyciu kursów specjalistycznych.
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
- nadzór nad prawidłową eksploatacją i administrowaniem serwerów domenowych oraz funkcjonowaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników;
- instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego w komputerach;
- świadczenie usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania;
- wsparcie użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego, aplikacyjnego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego;
- bieżące inwentaryzowanie zasobów komputerowych oraz oprogramowania, przygotowywanie opinii, zaleceń w zakresie zarządzania sprzętem komputerowym;
- administrowanie kontami poczty elektronicznej; blokowanie stron, adresów i programów wskazanych przez Dyrektora;
- blokowanie (ograniczanie) dostępu do Internetu z komputerów wskazanych przez Dyrektora;
- konfiguracja skrzynek poczty elektronicznej;
- regularna instalacja aktualizacji programów; rozwiązywanie problemów merytorycznych z zainstalowanymi programami;
- współpraca z dostawcami oprogramowania w celu maksymalnie szybkiego usuwania problemów związanych z oprogramowaniem;
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi: edytory tekstów oraz arkusze kalkulacyjne (Open Office, MS Office, Liber Office);
- nadzór nad wykonywaniem zadań przez firmę zewnętrzną, tj.: sporządzaniem kopii zapasowych programów i baz danych; okresowym zabezpieczaniem ważnych danych (plików) z dysków lokalnych komputerów, zgodnie z wymogami Dyrektora; okresowym sporządzaniem kopii najważniejszych plików konfiguracyjnych systemu;
- wydawanie zaleceń i opinii dotyczących stanu technicznego i poprawności działania komputerów, sieci i oprogramowania;
- współpraca z dostawcami usług serwisowych i wsparcie techniczne;
- uprawnienia i obowiązki Administratora Systemu Informatycznego (ASI) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.
- WARUNKI PRACY NA STANOWISKU OBJĘTYM NABOREM:
Miejsce pracy:
Praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26. Budynek Urzędu wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy:
- praca przy komputerze, obsługa monitora ekranowego oraz urządzeń biurowych;
- zatrudnienie na umowę o pracę na 1/10 etatu;
- przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 rok.
- Dyrektor PCPR zastrzega, celem sprawdzenia kompetencji pracownika możliwość zawarcia umowy na czas określony.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis);
- kserokopie świadectw /dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik)
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie;
- osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- oświadczenie o zapoznaniu się z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie naboru.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Informatyk w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”, w terminie do dnia 27 grudnia 2024r. do godz. 13:00. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.
- DODATKOWE INFORMACJE:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap: kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2, i 6. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap: kwalifikacja merytoryczna – obejmująca test i rozmowę kwalifikacyjną - test składający się z 10 pytań.
Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- ustawę z dnia 5 czerwca 1989r. o samorządzie powiatowym,
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawę z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.
Test odbędzie się w dniu 30.12.2024r. w siedzibie PCPR przy ul. Sienkiewicza 26 o godz. 9:00. Z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu, przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną w dniu 30.12.2024r. o godz. 14:00 w siedzibie PCPR w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit. A) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz.1135)”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów bez własnoręcznego podpisu nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Złożonych i nie wykorzystanych dokumentów w procesie rekrutacji PCPR Kępno nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
/-/ Zuzanna Puchalska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE NABORU
W związku z art. 13 ust. 1 i 2 RODO1, informuję:
- Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, reprezentowane przez Dyrektora. Kontakt do Administratora: tel. 62 79 122 90; e-mail: . - Inspektor Ochrony Danych Osobowych – informacje pod linkiem https://pcpr.kepno.pl/o-nas/ochrona-danych-osobowych.
- Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 par. 1-2 Kodeksu Pracy w celu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa o archiwizacji.
- Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej.
- Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
- Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej np. w związku z prowadzonym postępowaniem.
- Przysługuje Pani/ Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam moją zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……………., udzieloną w dniu ……… w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Podpis osoby, której dane dotyczą.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zgodności z art. 77 RODO, (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl.
_______________
1 RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r.).
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Inne | ||||
doc | 2024-12-17 |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 7
|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc 40KB | - |