BIP
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Grafika BIP
Strona główna/Menu Przedmiotowe/Nabór pracowników/Ogłoszenia o naborze/Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko (..)

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Informatyk w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie

Ogłoszenia o naborze 17 Grudnia 2024

Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 Informatyk

w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie

Oferta Nr:  PCPR.1101.2.2024 z dnia 17 grudnia 2024r.

 Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę informatyczną oraz pełniła funkcję Administratora Systemu Informatycznego.

 

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • wykształcenie:
  1. konieczne: średnie lub wyższe o kierunku informatycznym;
  • doświadczenie (staż pracy):
  1. konieczne: wykształcenie średnie - 3 lata pracy;
  2. preferowane: doświadczenie związane z pracą na stanowisku Informatyka lub pokrewnym, bądź obsługą informatyczną urzędu, przedsiębiorstwa;
  • umiejętności zawodowe:
  1. konieczne: znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i pracą serwerów oraz ich monitoringiem, instalowaniem, konfigurowaniem i serwisowaniem stacji roboczych pracujących w sieci pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Windows, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, samodzielność, umiejętności analityczne, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów technicznych,
  2. preferowane: wysokie umiejętności praktyczne w zakresie administracji sieciami komputerowymi, bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących administrowaniem sieciami komputerowymi, wysokie umiejętności praktyczne w instalacji i konfiguracji stacji roboczych dla systemów operacyjnych z rodziny Windows, wiedza z zakresu cyberbezpieczeństwa, znajomość programów: PROTON, Comarch ERP Optima, EKSMON, FOKA, SOW.
  • inne wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

  1. WYMAGANIA DODATKOWE:
  • znajomość przepisów prawa: wiedza z zakresu podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, kodeksem postepowania administracyjnego, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Prawo zamówień publicznych,
  • komunikatywność, kreatywność i umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista,
  • dokładność i skrupulatność, rzetelność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, lojalność, dyskrecja, odporność na sytuacje stresowe,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Jednostki,
  • mile widziane posiadanie certyfikatów i zaświadczeń o odbyciu kursów specjalistycznych.

 

  1. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
  • nadzór nad prawidłową eksploatacją i administrowaniem serwerów domenowych oraz funkcjonowaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników;
  • instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego w komputerach;
  • świadczenie usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania;
  • wsparcie użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego, aplikacyjnego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego;
  • bieżące inwentaryzowanie zasobów komputerowych oraz oprogramowania, przygotowywanie opinii, zaleceń w zakresie zarządzania sprzętem komputerowym;
  • administrowanie kontami poczty elektronicznej; blokowanie stron, adresów i programów wskazanych przez Dyrektora;
  • blokowanie (ograniczanie) dostępu do Internetu z komputerów wskazanych przez Dyrektora;
  • konfiguracja skrzynek poczty elektronicznej;
  • regularna instalacja aktualizacji programów; rozwiązywanie problemów merytorycznych z zainstalowanymi programami;
  • współpraca z dostawcami oprogramowania w celu maksymalnie szybkiego usuwania problemów związanych z oprogramowaniem;
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi: edytory tekstów oraz arkusze kalkulacyjne (Open Office, MS Office, Liber Office);
  • nadzór nad wykonywaniem zadań przez firmę zewnętrzną, tj.: sporządzaniem kopii zapasowych programów i baz danych; okresowym zabezpieczaniem ważnych danych (plików) z dysków lokalnych komputerów, zgodnie z wymogami Dyrektora; okresowym sporządzaniem kopii najważniejszych plików konfiguracyjnych systemu;
  • wydawanie zaleceń i opinii dotyczących stanu technicznego i poprawności działania komputerów, sieci i oprogramowania;
  • współpraca z dostawcami usług serwisowych i wsparcie techniczne;
  • uprawnienia i obowiązki Administratora Systemu Informatycznego (ASI) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.

 

  1. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU OBJĘTYM NABOREM:

Miejsce pracy:

Praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26. Budynek Urzędu wyposażony w podjazd i windę.

Stanowisko pracy:

  • praca przy komputerze, obsługa monitora ekranowego oraz urządzeń biurowych;
  • zatrudnienie na umowę o pracę na 1/10 etatu;
  • przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 rok.
  • Dyrektor PCPR zastrzega, celem sprawdzenia kompetencji pracownika możliwość zawarcia umowy na czas określony.

 

  1. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:
  • list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  • CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis);
  • kserokopie świadectw /dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik)
  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie;
  • osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie naboru.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Informatyk w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”, w terminie do dnia 27 grudnia 2024r. do godz. 13:00. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.

 

  1. DODATKOWE INFORMACJE:

Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:

I etap: kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2, i 6. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.

II etap: kwalifikacja merytoryczna – obejmująca test i rozmowę kwalifikacyjną - test składający się z 10 pytań.

 Zakres testu obejmował będzie:

  • ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1989r. o samorządzie powiatowym,
  • ustawę z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawę z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.

Test odbędzie się w dniu 30.12.2024r. w siedzibie PCPR przy ul. Sienkiewicza 26 o godz. 9:00.  Z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu, przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną w dniu 30.12.2024r. o godz. 14:00 w siedzibie PCPR w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit. A) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz.1135)”.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów bez własnoręcznego podpisu nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Złożonych i nie wykorzystanych dokumentów w procesie rekrutacji PCPR Kępno nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.

/-/ Zuzanna Puchalska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE NABORU

W związku z art. 13 ust. 1 i 2 RODO1, informuję:

  1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, reprezentowane przez Dyrektora.  Kontakt do Administratora: tel. 62 79 122 90; e-mail: .
  2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych – informacje pod linkiem https://pcpr.kepno.pl/o-nas/ochrona-danych-osobowych.
  3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 par. 1-2 Kodeksu Pracy w celu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy.
  4. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa o archiwizacji. 
  6. Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej.
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
  8. Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej np. w związku z prowadzonym postępowaniem.
  9. Przysługuje Pani/ Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
  10. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam moją zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……………., udzieloną w dniu ……… w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Podpis osoby, której dane dotyczą.
  11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
  12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  13. Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  14. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zgodności z art. 77 RODO, (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl.

 _______________

1   RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r.).

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Inne
doc 2024-12-17 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 16
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc 40KB -
Rejestr zmian wiadomości
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry