Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez PCPR w Kępnie,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności PCPR w Kępnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynatorem ds. dostępności w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie jest Pani Małgorzata Kunc.
e-mail:
tel.: 62 79 122 83
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Inne | ||||
2021-02-09 |
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021.pdf
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 452
|
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021.pdf 189.76KB | zobacz | |
2022-03-24 |
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2022-2024.pdf
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 249
|
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2022-2024.pdf 115.83KB | zobacz |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- PCPR Kępno
- Pierwsza publikacja
- Żurecka Lidia 2021-02-09 12:15
- Aktualizacja publikacji
- Żurecka Lidia 2021-02-09 13:13
- Wytworzenie publikacji
- Żurecka Lidia 2021-02-09 13:13
- Zatwierdzenie
- Żurecka Lidia 2021-02-09 13:13