BIP
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Grafika BIP
Strona główna/Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez PCPR w Kępnie,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności PCPR w Kępnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynatorem ds. dostępności w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie jest Pani Małgorzata Kunc.

e-mail: 

tel.: 62 79 122 83

 

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Inne
pdf 2021-02-09 Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 93
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021.pdf 189.76KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
PCPR Kępno
Pierwsza publikacja
Żurecka Lidia 2021-02-09 12:15
Aktualizacja publikacji
Żurecka Lidia 2021-02-09 13:13
Wytworzenie publikacji
Żurecka Lidia 2021-02-09 13:13
Zatwierdzenie
Żurecka Lidia 2021-02-09 13:13
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
26
do góry