Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Zespole ds. Świadczeń, Pomocy Instytucjonalnej i Projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor w Zespole ds. Świadczeń, Pomocy Instytucjonalnej i Projektów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Oferta Nr: PCPR.1101.1.2022 z dnia 9 grudnia 2022r.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie:
- konieczne: wyższe
- preferowane: wyższe z zakresu pedagogiki lub administracji.
- doświadczenie (staż pracy):
- konieczne: 2 lata,
- preferowane: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub w jednostkach pomocy społecznej min. 3 lata.
- umiejętności zawodowe:
- konieczne: biegła znajomość obsługi komputera,
- preferowane: biegła znajomość obsługi komputera, obsługa programu POMOST, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność logicznego myślenia, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
- inne wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- wiedza z zakresu podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, kodeks postepowania administracyjnego,
- umiejętność redagowania pism urzędowych, oraz redagowania wewnętrznych aktów prawnych,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista,
- dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, lojalność, dyspozycyjność,
- odporność na sytuacje stresowe,
- kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych,
- umiejętności interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- dbanie o pozytywny wizerunek Jednostki,
- prawo jazdy kat. B.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
- Sporządzanie umów o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej.
- Sporządzanie umów w sprawie zatrudniania osób do pomocy przy sprawowaniu opieki nad dziećmi i przy pracach gospodarskich.
- Sporządzanie umów dla rodzin pomocowych.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznawanych świadczeń, dodatków czy dofinansowań: rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych.
- Przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń i pomocy pieniężnej:
- na pokrycie kosztów utrzymania dziecka,
- dotyczących zwiększonych kosztów utrzymania dziecka niepełnosprawnego,
- dotyczących wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka,
- na pokrycie niezbędnych kosztów związanych z potrzebami dziecka przyjmowanego do rodziny,
- na pokrycie kosztów związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych lub innych zdarzeń mających wpływ na jakość sprawowanej opieki,
- na utrzymanie lokalu mieszkalnego,
- na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem niezbędnego remontu lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym lub domu jednorodzinnego,
- na usamodzielnienie oraz na kontynuowanie nauki dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej, osób opuszczających domy pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, domy dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz schroniska dla nieletnich, zakłady poprawcze, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, specjalne ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki socjoterapii zapewniające całodobową opiekę lub młodzieżowe ośrodki wychowawcze.
- Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia sytuacji bytowo - finansowej osób zobowiązanych do odpłatności za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
- Przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie umorzenia w całości lub w części łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia w całości od ustalenia opłaty ponoszonej przez rodziców za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
- Współpraca z gminami w zakresie ustalenia sytuacji rodziców biologicznych.
- Sporządzanie decyzji administracyjnych zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.
- Sporządzanie list wypłat świadczeń pieniężnych dla osób uprawnionych.
- Angażowanie środków do Głównego Księgowego.
- Bieżąca analiza wydatkowania środków na rodziny zastępcze oraz usamodzielnienia wychowanków.
- Ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej niezbędnej do przyznania świadczenia osobom usamodzielnianym.
- Współpraca z Głównym księgowym Starostwa Powiatowego i jednostkami z innych powiatów, celem corocznego rozliczenia świadczeń przyznanych rodzinom zastępczym.
- Sporządzanie zestawień za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu, celem rozliczenia przez Starostwo Powiatowe.
- Wprowadzanie danych do programu komputerowego oraz sprawozdawczość w systemie informatycznym POMOST.
- Sporządzanie sprawozdawczości dla Wojewody i innych organów.
- Prowadzenie rejestru wydanych decyzji.
- Współpraca z Zespołem art. Pieczy Zastępczej w zakresie uzyskania opinii, informacji o sytuacji rodzin zastępczych, informacji o dzieciach przebywających w pieczy zastępczej oraz o rodzicach biologicznych tych dzieci art., służących realizacji zadań Zespołu.
- Współpraca z Zespołem art. Finansowo-Księgowych w zakresie realizacji wypłat, odpłatności oraz nienależnie pobranych świadczeń.
- Udział w opracowywaniu powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej.
- Pełnienie zastępstwa za nieobecnego pracownika Zespołu art. Świadczeń, Pomocy Instytucjonalnej i Projektów.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora, bądź przez bezpośredniego przełożonego.
4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU OBJĘTYM NABOREM:
Miejsce pracy:
Praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26. Budynek Urzędu wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy:
- stanowisko dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz urządzeń biurowych,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca w systemie jednozmianowym,
- przewidywany termin zatrudnienia: 1 styczeń 2023 rok.
5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy oraz referencje,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie,
- osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie naboru.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Inspektor w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”, w terminie do dnia 22 grudnia 2022r. do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.
8. DODATKOWE INFORMACJE:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap: kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2, i 6. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap: kwalifikacja merytoryczna - obejmująca test i rozmowę kwalifikacyjną. - test składający się z 10 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530),
- ustawę z dnia 5 czerwca 1989r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1526),
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz.U. z 2022r. poz.2000 ze zm.),
- ustawę z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2021 poz. 2268 ze zm.),
- ustawę o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2022 poz. 447 ze zm.).
Test odbędzie się w dniu 27.12.2022r. w siedzibie PCPR przy ul. Sienkiewicza 26 o godz. 11:00. Z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu, przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną w dniu 27.12.2022r. o godz. 13:00 w siedzibie PCPR w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, stronie internetowej: www.pcpr.kepno.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit. A) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz.530.)”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów bez własnoręcznego podpisu nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Złożonych i nie wykorzystanych dokumentów w procesie rekrutacji PCPR Kępno nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
/-/ Zuzanna Puchalska
Dyrektor PCPR w Kępnie
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE NABORU
W związku z art. 13 ust. 1 i 2 RODO1, informuję:
- Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Kępnie ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, reprezentowane przez Dyrektora. Kontakt do Administratora: tel. 62 79 122 90; e-mail: . - Inspektor Ochrony Danych Osobowych - informacje pod linkiem https://pcpr.kepno.pl/o-nas/ochrona-danych-osobowych.
- Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 par. 1-2 Kodeksu Pracy w celu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa o archiwizacji.
- Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej.
- Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
- Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej np. w związku z prowadzonym postępowaniem.
- Przysługuje Pani/ Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam moją zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……………., udzieloną w dniu ……… w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Podpis osoby, której dane dotyczą.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zgodności z art. 77 RODO, (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl
_______________
1 RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r.)
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Inne | ||||
2022-12-12 |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 342
|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf 173.16KB | zobacz | |
doc | 2022-12-12 |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 27
|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc 40KB | - |