Biuletyn Informacji Publicznej - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Data wytworzenia: | 2020-12-02 15:25:03 |
---|---|
Redaktor: | IntraCOM.pl Katowice |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Główna siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie (PCPR) znajduje się w budynku przy ul. Sienkiewicza 26, gdzie swoje biuro ma Dyrektor, Zastępca Dyrektora, Zespół ds. Finansowo-Księgowych, Zespół ds. Organizacyjno-Administracyjnych i Prawnych oraz Zespół ds. Świadczeń, Pomocy Instytucjonalnej i Projektów.
Ponadto w budynku tym mieszczą się następujące Zespoły:
Zespół Interwencji Kryzysowej, którego celem głównym jest udzielanie specjalistycznego poradnictwa na rzecz osób i rodzin będących w stanie kryzysu przez psychologa, prawnika oraz pracownika socjalnego.
Przy PCPR działa także Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kępnie.
Osoby niesłyszące i mające trudności w komunikowaniu się, chcąc załatwić sprawę w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie z pomocą tłumacza języka migowego zobowiązane są do zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się z trzydniowym wyprzedzeniem i dokonać zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty.
Część pracowników Centrum została przeszkolona na poziomie elementarnym ze znajomości polskiego języka migowego (PJM) oraz systemu językowo-migowego (SJM).
KROK 1. Wybierz preferowany przez siebie sposób komunikacji
Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej i chcąca skorzystać z osobistej pomocy tłumacza może wybrać jedną z form kontaktu:
W zgłoszeniu zaznacz koniecznie czy komunikujesz się w polskim języku migowym (PJM), systemie językowo-migowym (SJM) czy sposobie komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).
KROK 2 Po wyborze formy kontaktu wyślij zgłoszenie
Zgłoszenia przesłane faksem lub pocztą elektroniczną, w dni wolne lub poza godzinami pracy Centrum będą rejestrowane i potwierdzane, w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie odbioru maila lub faksu.
Termin umówienia spotkania zależy od aktualnej dostępności tłumacza. O miejscu i terminie osobistego spotkania z tłumaczem w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, poinformuje w dniu rejestracji na adres e-mail lub numer telefonu podany przez osobę zainteresowaną w zgłoszeniu.
KROK 3 Przyjdź w umówione miejsce o umówionej porze
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie udostępnia dokumenty niezbędne do załatwienia sprawy, w formie dostępnej dla osób uprawnionych, na ich wniosek.